blööö


Jag mår så jävla dåligt just nu, vill bara lägga mig i sängen och gråta. Men är ju inte hemma! Vafaaan är det här?!
Jag vill hem nu! Hem till min säng och min kudde, eller helst vill jag inte alls hem till mig. Jag vill träffa jess mest av allt. Fyra dagar utan henne, helt utan sms eller samtal eller nåt, hur fan ska jag klara en månad när jag inte ens klarar av några dagar? Kan fan inte klara av dagen utan henne. Vaknade imorse och hade ett sms. Fattar hur glad jag blev när jag såg att det stod:
Ett nytt textmeddelande
Äss<3

Hon skulle köpa ett norskt kontantkort så hon slapp betala för smsen jag skickar till henne samt smsen hon själv skickar men hon har väl inte gjort det än. Men när hon väl har gjort det då blir jag glad igen. Tycker bara synd om min stackars farmor som betalar min räkning... Men jag är faktiskt jätteduktig på att inte slösa pengar.

Varför måste alla åka bort hela tiden? Det suger att vara lämnad kvar i stockholms stad. Fast jag har ju Emelie och på lördag kommer adde hem igen.
Imorgon är det torsdag (?) och då ska jag göra ingenting, får inte jobba med lollo eftersom jag inte är 16 samt inte är försäkrad eller nåtsåntshit så jag ska slita här hos pappa istället. Suck.
Sen kommer fredag. Vet inte vad jag ska göra på dagen, men på kvällen ska vi grilla, jag lollo och pappa. Sen på lördag kommer lullan och mattias tillbaka från Marbella så då sticker jag hem igen. Sen beroende på när Adde är hemma så kanske jag träffar honom.
Kul va?
Nu ska jag nog spela Wii. Har så jävla tråkigt just nu så det är löjligt, det går inte bra på CS, är för sur för att koncentrera mig. Inget bra på tv. Ingen rolig inne på msn. Inga roliga filmer på datorn. Inga roliga filmer på dvd. För sent för att göra planer. THIS SUCKS!

Rebecca

Kommentarer
Postat av: AO

bilden är så sjukt söt baby <3

2009-07-05 @ 12:49:37
URL: http://angelicaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0