can you handle it?

I wish you weren't my friend...

Jag har gått ner tre kilo.
45kg - ben som sticker ut och smala lår och tunna armar - Here i come.

Barnvakt ikväll och en tre timmar lång film väntar mig. Helt jävla själv med en aggressiv och irriterande 4årig lillebror som gör allt för att få mig att vilja låsa in honom.
Åh vad jag inte vill vara mig idag. Vad jag egentligen vill göra är omöjligt. Supa skallen av mig med massa kompisar. Ingen är ju hemma, helt otroligt vad människor flyr från Stockholm på sommaren.
Ifall någon vill komma med en sjuttis och några cider så säger jag inte nej.


Memories lookin fun that we had on photographs in the wall
Now I can't make you smile or hear you laugh anymore
And I can't help or ask, that's the point of it all
Tell me Baby,
Call it love, call it blame, call it joy, call it pain
But I found, call it girl what you made is as painful as hell
To be here while you're there don't need nobody else...

So I'm thinking maybe
You've made up your mind
'Cause you're distort
And I can't stand to fight no more


...Then i could hurt you in the end

Rebecca

ps: har fått många kommentarer "väger du bara 45kg?!" och nej det gör jag inte men det är mitt mål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0