snart blir det film

Lovar du att vara ärlig? Alltid
Du heter: Rebecca Olivia Elisabeth Olofsson
Smeknamn:  Becca, bex, beccis.
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Det regnar i stockholm - RMK & Sober
Vem behöver du mest just nu? Mig själv bara
Vad tror folk om dig? Hoppas på det bästa
Vad säger du för att imponera på någon? Eeehm?
Hur imponerar man på dig? Om man är sig själv
Brukar du skratta för dig själv? Alltid
Var bor du? Haninge
Trivs du där? Fint område, men nej
Äger du några converse? Nej :(
Sprit, cider, vin eller öl? Cider
Är du allergisk i mot något? Päls
Nästa mål i ditt liv? Gå ut gymnasiet
Hur svarar du i mobilen? Aah, hallå? 
Vem ringde dig senast? Angelica
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Frågade om jag var hemma
Antal timmar sömn inatt: Tio nånting
Sov du ensam? Gills katten?
Brukar du komma i tid? Oftast
När mår du bra?
När jag är med jess
När blev du fotad senast? Idag
Hur känner du dig nu? Seg
Vad saknar du? Min säng
Favoritdryck på morgonen? Apelsinjuice med fruktkött
Rakar du benen? Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig? Inte tidigare än 12..
Är du blyg? Beror på
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej
Är du nöjd med ditt liv? Ibland
Vad gör du imorgon?
Träffar Adde
Vad är det värsta du vet?
Prov
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Det är olika
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Eeehm...
Har du bra vänner? Dom bästa
Vad använder du för shampoo? Lite olika
Vad är det finaste du fått? Mina vänner
Speciell dag du minns?  När min lillebror föddes
Hur gammal är du? 15½
Gröna eller röda äppeln? Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Jess
Gillar du golf? Nej
Vilken tid gick du upp idag:? Tjugo i ett
Har du sovit i din egna säng inatt? Nej
Har du strumpor på dig nu? Ja
Är det okej att gråta? Ja, självklart
När grät du senast? Igår
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa sånt jag behöver men inte har, åka utomlands...
Bär du glasögon eller linser? Linser
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Nej
Har du piercing?
Öronen
Vill du ha barn? Ja, om typ 10 år
Vill du gifta dig? Kanske
Solar du ofta? Så ofta jag orkar
Är du bra på att laga mat? Nja...
Är du musikalisk? Kan spela gitarr. Inte bra men ändå
Vad äter du helst när du ser på film? Popcorn
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kväll
Vilken ögonfärg har du? Gröna
Biter du på naglarna? Nej
Röker du? Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0