set me up like dynamite

Igår kom adde hit, vi kollade på film och sånt. Gick och la oss alldeles för sent. Vaknade runt 12 av att min första syster kommer hem för att ta alla sina kläder och shit för att bo hos pappa. Somnar om och vaknar lite då och då. Sen kommer min andra syster in och klagar på att jag inte kollat tvättstugan som jag skulle. Sen runt halv fem gick vi upp för att käka frukost. Så ringer hans pappa och säger att dom ska dra till Gotland samma kväll för att vara borta en vecka. Schyyyyysst att han ringer typ 7 timmar innan båten går.
Så min dag förstördes innan den hann börja. Helt deppig. En vecka utan min baby. Så den andra kommer han hem, jess kommer hem den tredje och den fjärde kommer min kusin och moster. Så den tredje ska jag vara med honom, den fjärde med adde, jess och putte och sen vara på landet i några dagar. Helt hemskt.

En bra sak är iaf att Emelie är hemma igen, inte träffat henne på hela sommaren, har typ inte träffat någon på hela sommaren, bara varit med adde, jess och putte.
NANANANANANANA BATMAN!

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0