så här kommer en till

Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Skolkar du? Det hände
Gör du frukosten själv? Ja
Har du suttit i rätten? Nej
Har du slagit ner någon? Nej
Har du pussat någon av samma kön?
Ja
Har du varit på strippklubb?
Nej
Vad gör du när du blöder näsblod?
Lägger mig med huvudet bakåtlutat
När grät du senast? Igår kväll
Vem kan du prata om allt med? Jessica
Har du solglasögon?
Ja
Skriv en mening på engelska?
What's the purpose of writing a scentence in english?
Vem pussade du senast? Min lillebror
Vem kramade du senast? Min lillebror
Vad är din högsta önskan just nu? Alltid - att bli smal
Vad heter ditt hårspray du använder? Använder inte hårspray
Vem gillar du? Adde
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? Vit
Vilka byxor har du på dig? Har inga på mig
Känner du någon som heter niklas? Ja
Var du bärbar data? Nej, eller min syster
Är du blyg? Ibland
Vad tänker du på just nu? Jag hatar spotifyreklamen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0