late night

Nu ska jag se på nån film och sen sova.

Jag känner mig helt tom inuti, vet inte riktigt hur jag ska förklara men det är som ett stort hål i bröstet. Som att alla har lämnat mig och jag vet inte när dom kommer tillbaka. Känner mig så ensam. Nu på kvällen är det jobbigast. Vet inte riktigt hur jag ska förklara, hoppas ni förstår.




This guilt trip that you put me on
Won't mess me up, I've done no wrong
Any thoughts of you and me have gone away

Did you think that I was gonna give it up to you, this time?
Did you think that it was somethin' I was gonna do, and cry?
Don't try to tell me what to do
Don't try to tell me what to say
You're better off that way, yeah


Kommentarer
Postat av: L

förlåt för att jag inte sov hemma.<3

love u lilsis, no mater what!

2009-07-03 @ 20:49:15
URL: http://pipp1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0