klockan är elva och jag är redan sur!

Icke-allergiska nässelutslag

Olika kemiska ämnen som finns i vissa livsmedel och mediciner gör mastcellerna "sköra".

Välkända exempel på detta är jordgubbar....


DÖÖÖÖD åt jordgubbar! Utslag över hela kroppen typ, helt sjukt! Och satan vad det ska klia och svida när man kliar. Suck! Och så gick jag även upp halv tio idag för jag trodde jag skulle tvätta 10. Tror ni det eller? Nejdå, självklart inte. 13-16. DÖÖÖÖÖD!
Och vad tror ni jag käkade nyss? Jordgubbar. Vad tror ni jag ätit galet mycket av dom senaste tolv timmarna? Jordgubbar. Vafaaaan.
Ingen bra dag för mig med andra ord. Rena kläder har jag knappt heller. Suck.
Så jag funderar på att lägga mig under mitt täcke med musik och bara dö. Det låter faktiskt väldigt lockande...

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0