just gimme the light

Sitter på framsidan just nu, otroligt skönt ute, sitter i en NYC tröja från typ 70-talet och Fria gymnasieskolan i haninge byxor på mig. Najs va? Funderar på att komma med dom här på mig första dagen på fria, undrar vad folk kommer säga, haha.
Sitter och geekar runt på massa bloggar, så tråkigt har jag. Ingen människa jag vill vara med är hemma, så har absolut ingenting att göra, kul? Nej, inte direkt.
Om typ 11 dagar åker jag till Norge, kanske dags att boka bussbiljetten så det inte blir knas med det sen? Måste bara prata med jess och så om vilken tid som passar dom bäst eftersom dom ska hämta upp mig i Oslo med bilen. Är förvånad över hur billigt det är att åka buss till Norge, den dyraste jag har sett kostar typ 389 kronor bara, inga byten eller något. Bra va? Däremot så tar det cirka åtta timmar att åka. Undrar hur länge mitt mobilbatteri kommer hålla, har ingen Ipod eller något, bara en mp3 med typ 256 mb i minne, värdelöst, ibland önskar jag verkligen att jag köpte en Ipod. Men bara ibland. Så jobbigt att behöva hålla reda på en till sak, kommer säkert bara tappa bort den efter en vecka eller så.
Aja, ska inte skriva alldeles för långt nu, då kommer ni inte orka läsa haha.

Väntar på att mamma och Angelica ska komma hem igen från att ha övningskört/handlat för jag vill ha mat, är inte hungrig men det känns hela tiden som att jag kommer falla ihop och det blir helt svart för ögonen med jämna mellanrum.
Jag borde nog äta lite mer och lite oftare.

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0