i'm six feet from the edge

Död åt facebook.


Kom hem för typ 5 minuter sen. Ett helvete helt enkelt. Åt alldeles för mycket hos farmor, frasen "men jag är inte hungrig" fungerar inte på en serbfarmor, "vadå inte hungrig? Ät annars ska du få se på inte hungrig."
Iallafall, gick och la mig runt ett, kunde inte sova. Tjugo i tre smsade jag Adde som inte heller kunde sova. Baby <3 Sen runt tjugo över tre somnade jag äntligen. Kvart i sex vaknade jag sen igen av att jag höll på att kissa på mig. Gick på toa och förbannade fåglarna som kvittrade. Klockan sex ringer mobilen. Creed - One last breath, underbart att vakna till. Gick upp, "död åt världen" tog en dusch, klädde på mig, åt frukost och drog. Så blev jag sur på t-banan, blatten framför mig som vägrade sluta stirra. I hallonbergen gick lollo och christian på. Dom såg lagom nyvakna ut.

Om det är en sak jag verkligen hatar så är det gamla gubbar som verkligen vägrar sluta stirra på en, "vafan gloru på gamling?" DÖÖÖ och låt mig sova ifred - Jag somnade på tåget från Märsta och vaknar av att jag känner att någon stirrar på mig.

BLÖ. Nu ska jag gå och duscha och sen träffa Adde.


Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0