i'll be alright

Spenderade dagen med att plocka upp godis. Hur tråkigt som helst. Jag tycker knappt om godis annars liksom... Vi var väl hemma runt två-tre och då slappade vi bara på uteplatsen, spelade lite kort, chillade i poolen och så.
Sen fastnade vi framför tvn och sen datorn och så. Jag satt och spelade guitar hero i typ en timma också, helt fast asså.
Åt middag nyss, ris med fiskpinnar. Och nu sitter jag här och pratar med min kusins kompis Ellie som bor granne med min kusin i england så i'm writing in english atm. Lite förrvirrande att växla mellan engelska på msn och svenska på bloggen men det är typ samma sak för mig...
Men nu ska jag typ nörda runt lite på fejjan och bdb och sånt shit.

Önskar det vore lördag... <3

Rebecca


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0