how to save a life

Kom hem för typ 10 minuter sen, var i stan med Leyla och Michelle. Allt för länge sen jag träffade dom. Vi åt på Sandys och sen gick vi runt lite. Michelle skulle hem så jag och Leyla satte oss på bänkarna typ ovanför plattan och snackade och så. Mysigt värre. Sen blev det kallt så då drog vi hem. Höhö.
Nej men eehm. Ska till Adde sen, väntar bara på att han har käkat och duschat och så.
Just nu sitter jag på fejjan, bdb och blogg. Vilket liv va? Ska typ spela lite cs också, fast suger att inte kunna köra på internet... BLÖ!

Rebecca

Kommentarer
Postat av: Leyla

trävligt att träffa dig, vilket de alltid är!

borde umgås ofrare betämmer jag!

have fun med adde ;)

2009-07-06 @ 00:04:22
URL: http://luxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0