hata spotifyreklamen...

Och jag har så otroligt tråkigt just nu. Helt löjligt. Fb är tråkigt, bdb är tråkigt, har läst alla bloggar, fast inte kissies, inte än. Vill gå och sova men vet att jag kommer ligga vaken i timmar och inte kunna sova.
Jag hatar det här. Att vara utan dig.

Och jag ska inte till Norge, känns lite onödigt att åka dit för att träffa dom när jag ändå bara kommer vara där någon dag för att sedan åka tillbaka till Sverige med dom. Så jag stannar hemma.
Thomas sitter i köket ATM och jag sitter i vardagsrummet så kan inte ens lyssna på musik... SUCKS! I mitt rum ligger min syster och sover så där kan jag inte heller vara. This blows.
Har verkligen ingen aning om vad jag ska göra. Just nu är jag på depphumör, vill bara äta massa chokladglass, dricka och vara lycklig. Det går inte heller.
Hmmm.

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0