another day belongs to you and me

Orkar inte skriva. Drog till farmor (kista), köpte mjukisar, 2 par björnborg trosor. Åt alldeles för mycket mat. Sov, gick upp klockan fem(!), drog till hallonbergen och mötte upp lollo och christian, drog till tyresö och började jobba, sen drog vi till V-Haninge för att jobba lite till. Sen drog vi hem. Lollo till pappa och jag till mamma.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Haha.
Klockan är kvart i två och jag har redan gjort allt jag behöver göra idag. Tragiskt.
Och dessa jävla nässeltuslag asså, ska skjuta dom! På typ två-tre tällen samtidigt, typ en dm stora röda ringar med massa kliande typ prickar i. Ni vet när man brnner sig på brännässlor, märkena man får. Såna har jag pöver mina armar just nu och i vänstra knävecket. Och förihelvete(!) vad det kliar!

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0