älska min lillebror asså.

Nu har jag gått upp, sex timmar senare. Suck. Angelica skulle upp och jobba och då råkade hon väcka mig...
Så sätter på lite musik och försöker sova iaf men så hör jag massa små fotsteg och sedan en duns. Marcus sprang in i min dörr som han alltid gör. Försiktigt öppnar han dörren, fnissar lite och springer sedan in.

"Becca becca becca!"
"MMMMMM, vad?"
"jag vill ha frukost!"
"hahhahah, aa okej..."
"sover du själv?"
"aa, idag så gör jag det."
"jaha, men jag såg nån som också sov här förut... Hmm, vem kan det ha varit?"
"eehm, angelica?"
"neeeej, men becca, angelica är ju ingen kille!"
"jaha, du menar André?"
"ja! vart e han becca? varför sover inte han här?"
"haha, han måste ju sova hemma han också."
"jaha... ge mig frukost nu för nu är jag ännu hungrigare!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0