03:39

Aja, nu ska jag gå och sova så det kan bli imorgon så jag kan få träffa min Adde.
Önskar bara att klockan vore halv fyra på dagen ist, det enda som håller mig glad, om typ tolv timmar ska jag träffa min baby. Underbart.

På måndag ska jag till pappa igen och den här gången kommer hon vara hemma, hon bad lollo ringa och bjuda dit mig, kan inte ens ringa själv liksom.

You want my respect?
It went out the window the day you kicked me out.
For all i care, you could be dead.



GODNATT
Rebecca

Kommentarer
Postat av: L

hon bad inte mig ringa hit dig.

jag vill att du ska komma eftersom jag inte vill träffa A, utan dig.

2009-07-19 @ 16:33:03
URL: http://pipp1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0