we are the ones, the ones forgotten.

Sitter hemma just nu, har sovmorgon till tjugo över nio så ska väl gå om cirka tio minuter tänkte bara blogga lite först.
Igår efter skolan så hade jag tänkt vara lite med Jessica men var tvungen att hämta upp min lillebror så vi skildes åt i handen, väl hemma gick jag upp och somnade i min sköna säng och vaknade runt halv åtta och kom på att jag måste äta innan träningen så jag kokade lite makaroner och stekte korv som blev bränd, inte helt oväntat.
Träningen var inte särskilt jobbig, det var typ bara magövningar så idag har jag träningsvärk, haha.
Idag efter skolan så ska jag och Jessica ta med min lillebror till Torvalla för att bada lite med honom och så.
Nu måste jag gå, sitter fortfarande i bara trosor och bh så måste klä på mig nu.
Skriver kanske mer sen när jag är i skolan eller nåt.

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0