sovmorgon! (kind off)

God morgon allihopa.
Har inte bloggat på nån dag så tänkte jag skulle göra det nu.
I veckan har det inte hänt så mycket, varit i skolan, tränat, pluggat samt varit med kompisar och så. Idag blir det typ samma sak, först idrott i Östra gymnasiet, sen skola, sen hem och antagligen åka till någon rolig och umgås.
Ska inte gå till bussen förrän om typ 45 minuter, vilket jag inte tänkte på när jag gick upp klockan sex imorse, men nu kan jag chilla galet innan jag drar, det är najs. Slippa stressa som fan och bara äta frukost i lugn och ro, underbart.
Nästa vecka har vi två prov på samma dag, SO och bild, men bildprovet kan man inte riktigt plugga till så det är bra för då har vi massa tid på oss att plugga till SOn, galet många anteckningar och år och namn man ska komma ihåg, jobbigt, blir väl ett till G här då. Men jag ska inte klaga, så länge jag har G i alla ämnen är jag glad.
Har inte mycket mer att skriva här, men skriver kanske senare när jag är i skolan.


Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0