Snart är allt förbi

Så här sitter man framför bloggen igen, är hemma nu, orkade inte vara kvar på dårhuset. Från ett dårhus till ett annat, haha. Jag fick jävlarna att kolla på wild child med mig, jag är bra!
Ska väl sitta lite här och nörda, kanske spela lite cs sen ska jag nog sova, se en bra film eller något sådant tråkigt. Ganska tråkig fredagskväll för att vara jag, men ibland är det skönt att bara vara hemma med familjen, inte vara ute varje helg, börjar ju bli fattig haha.
Har egentligen något vettigt att skriva, tänkte bara skriva av mig lite.
Jag saknar min klass, haha. Min klass äger, eller iaf de flesta i klassen, även dem man inte pratar med ofta liksom, dom är där så man blir automatiskt glad bara för det haha.
Ska nog nörda lite videos på youtube också, kolla upp alla filmer  killarna i klassen tjatar om, haha. Hoppas det inte är någon porr som det oftast brukar vara när man går efter killarnas råd.
Men först ska jag hämta glass...
Det blev en smack! glass och ett äpple, lite nyttig måste man ju vara, försöker ju bli av med kulmagen man har, hahah.


Aja, ska se en film nu, inte säker på vilken än.
Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0