is this how it has to be?

Kunde som sagt inte träna idag så istället tog dom in Mandy som ska träna på min plats nu i en vecka, bara inte hon ersätter mig helt i programmet. Det skulle inte förvåna mig om det hände med tanke på hur mycket mina tränare klagar på mig, hela tiden, vad jag än gör. I don't wanna be hurt, you just wanna hurt me.
Okej, deppmode på gång här asså, det måste jag ändra på på något vis.

YAY! Happy thought, om typ fem år (vi är 20 då) kommer vi bo i London om vi inte slösat bort våra pengar innan dess, haha, det är en glad tanke, om fem år slipper jag min mamma och Sverige. I can't wait!
Funderar på att starta en ny blogg helt på engelska bara för att, haha, jag är nog knäpp som tycker att det är lättare att skriva på engelska. Okej, massa svammel här känns det som så nu ska jag sluta och kanske göra något nyttigt. typ nörda på Facebook eller nåt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0