(ingen rubrik)

Nu när det äntligen funkar för mig att ladda upp inlägg ska jag börja göra det, jag har faktiskt inte svikit er kära läsare. Jag har inte det.
Idag har det inte hänt absolut någonting. (jag vet att min svenska är bäst, ni behöver inte påpeka det). Har bara degat hemma, skulle egentligen dra ut ikväll men orkar verkligen inte, helt jävla seg i kroppen, är det så man känner när man börjar bli fet? Som en stor degklump som inte ens orkar gå 15 trappsteg utan att bli andfådd, jag är inte van med den känslan.
Har en fet sträckning i vänsterbenet från i torsdags då jag gick ner i spagat och bara hängde över på benet, inte så smart drag asså, kan inte ens nudda tårna utan att det gör galet ont.

Imorgon är det träning men ingen träning. Har fortfarande galet ont i handleden, men fick någon typ kräm eller något att smörja på, har tydligen muskelinflammation, hur man nu lyckas med det. Så ska smörja in handleden med det varje dag tills det typ känns bättre. Jag vill verkligen träna, känner mig helt värdelös som bara går runt och ser alla andra träna. Deppigt värre.

Har inte mycket mer att skriva så avslutar med en grym låt. Phantom Planet - California


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0