i'm a lost cost cause, a disaster.

WHAAA!
Jag blir galen, jag kan inte träna på en vecka.
Har haft ont i handleden i typ en månad om inte längre men eftersom jag har tränat ändå så kan jag nu inte en böja handleden, sitter just nu och skriver med vänster hand, det tar mycket längre tid menmen. Så jag ska inte / får inte träna på en vecka för att se om det blir bättre om handen får vila. Men hur ska jag inte kunna träna på en vecka? Cheer är mitt liv.
This blows.
Ska ändå på träning om en halvtimma, mamma vill hålla mig hemma så jag inte tränar ändå som jag brukar göra när jag inte sjuk eller så.

Just nu sitter jag och dämpar min ångest med choklad. Dåligt jag vet, makaronerna kokar och köttbullarna steks så snart ska jag äta också.
Har inte mycket mer att säga så vi hörs när vi hörs.

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0