yeahyeah whatever

It sucks to be sick!
Har legat hemma hela dagen och inte gjort någonting, har inte orkat. Har varit i tvättstugan också så nu har jag garderoben full av rena kläder igen, det är väldigt skönt.
Har inte heller käkat på hela dagen, bara druckit massa apelsinjuice och druckit liter med vatten men börjar bli j-vligt hungrig nu, hoppas middagen är klar snart. 
Imorgon ska jag nog vara med Leyla, beroende på hur jag mår imorgon. Mår relativt bra nu men är fortfarande täppt i näsan och hängig, men jag vill verkligen vara frisk imorgon.
Om jag inte är frisk imorgon så blir det en till dag i sängen, egentligen är det skönt att bara ligga i sängen med tangentbordet i handen och skärmen på nattduksbordet ( för att slippa sitta vid skrivbordet, nu kan jag även kolla på film i sängen) och ropa på mamma när jag är mer törstig.
Ajuste, imorgon ska jag hämta ut min mobil, om dom nu har fått in den, tjejen i affären sa att dom skulle ha den den 14-15 och imorgon är det ju den 15. Iallafall, hoppas den kommer imorgon! Vill verkligen inte gå runt med den jag har nu, den är pinsam!

Har inte mycket mer att skriva.
Nu tjatar mamma på mig också, hon ska göra äcklig wok och frågar vad jag vill äta istället.

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0