lonely hearts, shattered dreams, nothing but memories in your mind

Det finns så mycket jag bara vill få ut, men vill inte riktigt lägga ut det här i bloggen eftersom dom flesta jag känner bara kommer fråga mig om det senare. Men jag måste få ut det, på något vis, ska nog få ut allt idag på träningen, smulan och erika förstår.
Jag önskar att ni fick förstå, men ni skulle inte fatta, det är inte många som förstår mig och mitt liv och de få som gör det önskar nog att de inte gjorde det.
My life sucks.
För ett ganska bra tag sen så såg vi på en film i skolan om en kille som skulle skriva en artikel om ett band och då på något konstigt vis helt plötsligt var på turné med dom, det skulle aldrig hända i verkligheten, no matter how hard you wish, wishes never come through, atleast not my wishes, okej, en. Jag blev en cheerleader, ingen bra men jag blev en. Min dröm för hur länge som helst har varit att se Simple Plan live, men lucky me känner jag ingen som gillar dom tillräckligt mycket för att gå på konsert med dom, absolut ingen, så jag får ge upp min dröm för att jag valde fel kompisar, just my luck.

Okej, det här inlägget kom så långt ifrån ursprungsidén som möjligt men jag fick ut mig lite iallafall, även fast det nu inte känns bättre på något vis, är bara mer deppig.
Nu räcker det med depptankar här.

Rebecca


Kommentarer
Postat av: Lovvee

JAG VILL GÅ P SIMPLE PLAN LIVE MED DIG, HAALLÅÅÅÅÅ! :D

2009-02-02 @ 21:26:01
Postat av: anna

okej, halkade in på din blogg, nån kommenterade min och hade sinat bbec, men ja i alla fall, och såg nyss att du gillar SP och måste bara kommentera, haha (allt och alla som nämner SP, i go crazy).

ååhh jag lider med dig,a tt du missat att se dom :/

jag vet hur det känns, missade dom dom 2 första gångrarna dom var i sverige, 2005.. men oroa dig inte, det kmr fler tillfällen ;D

keep wishing, it WILL come true! belive me! jag har önsk sen 2000 att få träffa dom, och det gjorde jag, utanför turnebussarna, intervjuade dom, m&g, och allt.. wished do come true! det kan ta tid men ge aldrig upp hoppet och drömmen ;)

take care!

2009-02-02 @ 21:34:42
URL: http://inaperfectworld.blogg.se/
Postat av: leyla

finns alltid här om du vill prata,

2009-02-02 @ 21:53:23
URL: http://tastelife.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag lovar att jag följer med dig på simple plan när de kommer tíll sverige^^

2009-02-05 @ 21:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0