just the way i are

Vaknade först runt fem i nio imorse av min lillebror som ville sova i min säng pga mardröm. Sen vaknade jag igen vid elva av mitt alarm, men somnade om direkt och vaknade runt kvart över tolv. Gick upp, käkade lite tårta till frukost och nu sitter jag här, helt färdigfixad. Eller ja, nästan. Ska bara fixa till håret lite- det ser ut som en orkan har härjat här. Om tjugo minuter ska jag gå så jag borde nog börja med det snart.
Idag ska jag äntligen träffa Leyla, har inte träffat henne sen i somras, knäppt eftersom hon är min bästavän, men vi har bråkat lite och jag har verkligen inte varit en bästavän. Förlåt.


Rebecca

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Varför tränar du inte med jra längre? :O

2009-02-16 @ 17:39:49
URL: http://thisislife.devote.se
Postat av: Leyla

du kommer alltid att vara min bästavän. älskar dig.



underbar låt btw <3

2009-02-17 @ 19:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0