it's about time for me to get well

Livet suger verkligen när man är sjuk, ligger bara i sängen hela dagen, har inte träffat någon sen sist Jessica var här, måndag eller tisdags, idag är det fredag. Har även inte träffat Jesper på nästan två veckor, fast det är nästan skönt. Så fort jag blir frisk ska jag nog träffa Leyla, vi skulle träffas nu på lovet med det är fredag och jag är fortfarande sjuk. Annars ska hon ändå vara i min skola på tisdag, yay.

Laddar just nu ner Grey's anatomy säsong fyra och fem, sen har jag alla, laddar även ned Buffy the vampire slayer, bara för att jag typ är besatt i allt som hör med vampyrer att göra, btw, var det bara jag som såg Underworld på sexan igår? Den ägde och idag kommer fortsättningen, halv nio har jag för mig, be there or be square.

Inget mer att skriva nu, kanske kommer in något mer senare.


Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0