This is real

Dålig update, jag vet.
Har helt enkelt inte orkat sitta vid datan, har egentligen ingen lust att göra nånting haha.
Skolan var helt okej, var helt trött bara och orkade inte märka vad som hände runt mig så var helt efter hela dagen. På svenskan såg vi även en bit av Mannen utan öde, filmen är faktiskt rätt bra, den blir bättre när man pratar med mojja, putte och matte samtidigt, haha.
Efter skolan skulle jag till optikern för att se till att linserna funkar bra i mina ögon - dem är av annat material än dom vanliga jag brukar ha- men dom satt bra och mina ögon var inte irriterade som dom var av dem andra.
på bussen hem mötte jag Jesper fast han satt med sina kompisar så då orkade jag inte, satte mig längre bak och stoppade in lurarna i öronen.

Sen när jag kom hem gick jag och la mig i sängen och kollade på tv, somnade nästan men sen började Las Vegas och han som spelar Danny är ju så snygg! (Jag vet, jag låter som en fjortis.)
BTW, hoppas ni inte ser mig som fjortis. Vill bara tillägga det- jag är inte fjortis.
Fast jag är tydligen en fjortis enligt dom jag känner - jag är en blond och korkad cheerleader, tydligen inget bra har jag märkt. Bra att jag tydligen ska sluta med en av sakerna, enligt min mamma. Hon är väldigt sur på mig, som alltid dårå. Inte för att jag spelar någon roll i laget men ändå. Okej, deppmode på gång, inte bra, har lyckats hålla mig glad hela dagen, ska fortsätta med det.

Om 5 dagar får jag min mobil!
Jag är GLAAAAAAAAD.
Och töntig, sjuk i huvudet etc, allt vad ni tänker när ni läser mina inlägg och ja, till er som inte känner mig, jag är lika virrig i verkligheten också. If you don't have the pleasure of knowing me, you'll never be pleasured. HAHAHA, har nog aldrig garvat så mycket som när jag fick höra det, det är det bästa jag nånsin hört!
(jag är väldigt flummig just nu, förlåt om det blir jobbigt att läsa.)


Och vilket långt inlägg det här blev men nu är jag klar. Ska nog gå in och duscha nu, luktar inte särskilt gott.

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0