I got the beat to move your feat.

Har egentligen inget jag verkligen vill skriva, vill bara skriva något.
Kollade nyss på Fateless (Mannen utan öde.) och den var inte alls lika bra som boken. Dåligt.
Jag längtar efter min nya mobil, om en typ vecka så har jag den. Happy! :D
It's pink!

Har ni någonsin gått runt och sjungt på en låt i typ en vecka utan att komma ihåg vad den heter sen av en slump hitta den på youtube? Det hände mig nyss, Sum 41 - Best of me. Har haft den på hjärnan aslänge och nu hittade jag den så såklart måste jag läga in den här på bloggen, som allt annat bra.


Im sorry it's all that I can say
You mean so much and I'd fix all that I've done
If I could start again
I'd throw it all away to the shadows of regrets
And you would have the
best of me


Rebecca



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0