i dont wanna think about you

2 dagar sen jag skrev här, har inte orkat sitta vid datan och så.
Är förkyld så är inte i skolan. Jag har inte varit förkyld på väldigt länge men bara för att jag har bästa planerna för helgen så är det klart att jag blir förkyld. Just my luck. Ikväll skulle jag, Jessica och Felicia gå på bio och bara umgås, se någon skräckfilm just för att det är fredag den 13. Imorgon är det ju alla hjärtans dag så då skulle jag träffa Jesper och sen på söndag skulle jag hämta ut min mobil och vara med min bästavän som jag inte träffat sen i somras.

Aja, life doesn't always suck, i have happy times too.
Igår var jag hos farmor, hon hade fått rabatt på onoff så vi skulle köpa nya hörlurar till mig, det blev ett par rosa skullcandy. Sen gick vi in på H&M där jag hittade en grå skinnjacka för 300:- att ha nu i vår. Sen gick vi in på Gina Tricot där jag såg att det fanns linnen för 20 kr st så jag köpte ett blått linne samt en grön tubtop. Lovely.  Efter det gick vi till farmor och käkade, jag åt som vanligt alldeles för mycket.

Efter det så kollade vi på Lets Dance showen i Kista C, Tony Irving är där varje torsdag och lär ut lite danssteg och så.
Sen var det dags för mig att åka hem, somnade på tunnelbanan till Centralen, somnade sedan på tunnelbanan till gullmars och sedan på bussen på väg hem. Jag var lika trött när jag kom hem ändå.

Det är vad som har hänt den senaste dagen. Idag har jag bara sovit och kollat på Twilight, borde äta något snart men är inte hungrig.

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0