Helgen + ny mobil

I helgen var jag som sagt hos min farmor, åt säkert upp mig fem kilo, jag lovar. I lördags var vi bara hemma och kollade på tv och käkade och sen på söndag så gick vi till Kista C (hon bor fem minuter gång ifrån.) och kollade på ny mobil till mig, på Aircall hittade vi min dröm, Samsung Touchwiz Pink. Egentligen hade jag velat ha den silvriga men det hade tydligen tagit längre tid att få den men jag tycker om rosa också! Men dom kommer inte få in den igen förrän den 15 (samsung leverar den 13 så den skulle garanterat vara hos dom den 15 så då ska jag bara hämta ut den så är den min, jag är jätteglad!
Vi gick även till H&M och köpte en bh + trosor till mig, självklart samma rosa färg som min nya mobil, man måste ju matcha.


(klicka på bilden för att göra den större)


Jag har även laddat ner Twilight, däremot var det ganska mörk bild, dålig kvalité samt att ljudet är efter, men förutom det är det bra, haha. Har även läst ut boken Mannen utan öde (handlar om en 14 ungersk pojke som skickas mellan olika koncentrationsläger under andra världskriget.) Så självklart har jag laddat ner filmen och den ska jag nog se på nu, boken är ju grymt bra.

Om ni undrar varför jag inte är i skolan så är det för att skitmobilen jag har nu inte ringde, alarmet funkar tydligen inte, testade den när jag väl vaknade kvart över elva. Så där har ni.

Rebecca



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0