fallen in the way, your whole life has fallen apart, so you sail away, into the unknown

Sitter hemma just nu och lyssnar på SP låtar på youtube (sitter inte vid min data så har inte låtarna.) They are my addiction. Det finns absolut inget bättre än Simple Plan. Drömde förresten om dom för nån dag sen, bästa drömmen jag någonsin haft, jag blev seriöst ledsen när jag vaknade, jag ville inte! Men jag var tvungen, man kan inte leva en dröm, oavsett hur mycket man vill. Vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva, är riktigt deppig just nu, deras texter verkligen känns, det river upp gamla sår, som Annies självmord. Snart ett år sedan, låten längst ner är till dig hjärtat, hoppas du har det bättre nu.

Fick idag reda på att väldigt många läser min blogg, speciellt dom jag trodde aldrig skulle göra det, wierd. Guess i had it coming. Har ni också märkt att det är lite svengelska här i min blogg? Har själv inte ens tänkt på det, men fick en kommentar om det nu, haha.
Önskar bara att min data mådde bra, saknar min musik, alla mina låtar (mest sp), har i-och-för-sig alla låtar på mobilen men det är inte samma sak.
Sitter nu och försöker memorera ackorden till I miss you (låten längst ner) men det är onödigt, ska be musikMaria lära mig dom så fort hon har tid...






Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0