exakt såhär tråkigt har jag

Namn? Rebecca Olivia Elisabeth Olofsson
Exakt ålder? 15 och två månader
Vart bor du? Haninge
Bor tillsammans med? Mamma, Thoams, Louise, Marcus
Husdjur? -
Färg på ditt hus? Rött
När är du född? 1993
Klass? 9B Trångsundsskolan
Vilket år tar du studenten? 2012.
Något jobb? Heltid   
När gick du upp i morse? Halv sju
Ska du sova ikväll? Japp.
Duschat idag? Äckligt nog nej.
Kramat någon idag? Yes.
Pussat någon idag? Nej.
Vad har du ätit idag? lucnh, middag. Chokladmuffin samt 100g euroshopper choklad
Dagens klädsel? jeans linne / shorts &sporttop
Dagens smink? Foundation mascara.
Dagens sötnos? Jesper
Dagens roligaste? Klass 9B

SOCIALT

Vem kramade du senast? Marcus
Hur många har varit otrogna med dig? En
Har du pojk-/flickvän? Nej
Vem pratade du med i telefon senast? Ellie
Vad stod det i ditt senaste sms du fick? RIP mina sms
Film? Twilight!
Låt? Simple Plan - Crazy
Mat? chokladglass!
Dryck? Vatten är bäst.
Färg? Grön
Stad? Stockholm
Land? Sverige
Ämne i skolan? Engelska

SENASTE

Person du tänkte på?
Han vet.
Gången du spydde? Igår
Gången du grät?  Igår - RIP min mobil
Gången du var i Göteborg? Inte en chans.
Gången du var i Stockholm? Nu
Personen som såg dig gråta? Erika och Smulan.

ANTINGEN ELLER :

Svart eller vitt?
  Svart
Hund eller katt? Hund
Tv-spel eller datorspel? Dataspel
Singel eller upptagen? Mitt emellan?
Hångla eller puss? Hångla
Lunarstorm, helgon eller Playahead? Facebook
Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad
Big Brother eller Paradise Hotel? Absolut inte
Svart hår eller blont?  Blondt
Choklad eller lakrits ? Choklad
Göteborg eller Stockholm? Stockholm
Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
Coca cola eller fanta? Cola
Pizza eller kebab? Pizza
Randigt eller prickigt? Prickigt
Älska eller älskas? Allt eller inget
Leva eller dö? Ibland vill man bara dö.

ANTAL

Personer du älskar? 
Många  
Personer du hatar? Ännu fler
Personer du hånglat med inom en vecka? 1
Personer du verkligen saknar? För många
Person som har mest betyldelse just nu? Mina vänner.
 
VEM:

Vill du kyssa nu?
 :D
Ska du träffa imorgon? Famor, mina kusiner + faster
Sjöng du senast för? Hela huset
Spelade du tv-spel med senast? Kommer inte ihåg
Vem har du inte varit med på länge? Leyla.
Vill du ta med på en romantisk resa nu? My äss. is the best
Är söt? Jesper

VAD :

Gör dig glad?
 Pengar i massor.
Gör dig ledsen? Barnmisshandel
Vad vill du helst göra nu? Sova
Önskar du att du slapp göra? Duscha
Vill du ha nu? I wanna have love sex and sunshine
Önskar du dig i födelsedagspresent? Listan tar aldrig slut. 
Längtar du till? Jag bor i London
Tycker du om dina betyg? Stolt, G i alla ämnen + 4 VG (För er är det säkert jättedåliga betyg men jag är glad.)
Ångrar du i ditt liv? Allt jag kan minnas.
Är det bästa som hänt dig? Inget som inte följts av en dålig sak eller två.
Hur mycket är klockan? Typ fem i halv tolv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0