but i was stupid and you broke me down

Har inte varit på humör för att skriva här, men ni har ju inget annat liv än att spana in min blogg hela tiden så jag gör det för er.
De senaste dagarna har det inte hänt så mycket, varit med Jessica nästan varje dag hela veckan, känns det som iaf. Från i torsdags sen igår nonstop. Men igår blev hon sjuk och nu är jag sjuk så idag har jag bara varit hemma.

Skulle boka Romme idag men eftersom mamma inte har kreditkort så gick det inte, så vi får fixa det på måndag i skolan, bara det inte är försent, men förra året så gick det bra. Vill verkligen inte missa Romme det här året, nu när Jessicaockså får åka.

Ska även fixa om min design nu, den ska bli lila tror jag. Om jag inte ändrar mig som vanligt, den kanske blir beige eller någon annan lugn färg. Är väldigt trött på den blåa jag har nu, måste verkligen ändra den.

Aja, det är väl allt jag har att säga just nu.

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0