are you all going crazy or is it just me?

I guess things are not how they used to be
There's no more normal families
Parents act like enemies
Making kids feel like it's World War III

No one cares, no one's there
I guess we're all just too damn busy
And money's our first priority
It doesn't make sense to me

Is everybody going crazy?
Is anybody gonna save me?
Can anybody tell me what's going on?
Tell me what's going on?
If you open your eyes
You'll see that something is wrong





Lugn hemmakväll idag, orkar intde inte åka till någon eller ens vara social, lyssnar  bara på musik och sörjer min mobil som dog igår, min föredetta syster är en mördare.
Så jag har levt utan musik hela dagen fram tills nu ungefär, jag fattar inte att jag klarade mig men det hjälper nog när man kan alla splåtar i huvudet.
Skolan var väl chill förutom att jag inte hade någon musik och ingen rolig lektion but i miraculously surived, i dont believe it, hahah.

NU har jag inte så mycket mer att skriva, imorgon ska jag tvätta sedan ska jag åka till min farmor och antagligen kolla på en ny mobil, några förslag?
ska fortsätta knarka SPlåtar, hoppas ni har det lika bra som jag kommer ha.

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0