i don't wanna grow up

Glömde nog skriva igår...

Anyway så fick jag in tråden till tandställningen igår så var inte i skolan, hade ont som fan men efter 1500 mg alvedon mådde jag asbra så bestämde mig för att åka och överraska André utanför hans skolan men när jag sitter på tåget så smsar han och säger att han är hemma om 1 min. Snacka om att förstöra min fina överraskning..:

Anyway så såg vi på film och bara myste.
Sen runt typ tio var det dags att dra hem så han skulle skjutsa mig med cykeln till bussen... Asläskigt, men sen typ halvvägs så ser jag att mamma smsat att hon var på väg för att hämta mig så det var bara att åka tillbaka :)
Chill.


Hade engelskaprov idag, gick bra hoppas jag. Vi hade två timmar på oss och jag var klar efter 20 min. Skills that kills eller vadå?
Nu ska jag nog geeka facebook och bdb lite.
PUSS

Kommentarer
Postat av: HIHI

görså :S

2010-01-08 @ 12:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0