we can run away

nej men hej vem är du har vi träffats förut ?
hörru du jag tror de, nej men shit va kul
du ser ut som jag men bor i en spegel...


Så igår åkte jag hem till Jess och böt kläder, najs.
Sen gjorde vi inte så mycket, åkte lite moppe och bara chillade.
Vi drog till sjöängen och kollade på fullmånen, det var otroligt vackert.
Synd bara att vi kollade på den med varandra och inte med grabsen,
det hade varit lite mysigare.
Men en av dom är inte hemma och den andra låg väl och sov eller något.
Ikväll ska vi vara barnvakt åt ungjävlen, kul va?
Men imorgon är det fredag så då ska vi ut.
Eller inte,eller kanske förresten,
om adde är hemma igen, vilket han ska vara :)
Aja, har väl skrivit allt jag vill skriva, annars blire lite fler inlägg. Höhö.









Vad är ett hjärta på mobilen mot ett i verkligheten?
Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0