just to say

Idag är det fredag, fast det är det varje dag när det är sommarlov. Men ändå.
Än så länge så har jag solat med syster och tvättat alla mina kläder. 50/50 på att dagen varit bra.
Snart är Jess hos sin pappa (som bor typ 2 min med moppen från mig) och så ska hon äta och så och sen ska vi dra till trånkan, jag vill bada men det vill inte hos, ska se om killarna vill det. Kan säkert få med mig putte iaf och då följer både adde och jess med. Perfect!
Väntar bara på att alla ska komma hem och vara klara och kunna dra. Adde är på väg hem och jess också, putte vet jag inte, han är nog ute och åker moppe eller något.
Boooring!




I can't help but wait.

Fyfan vad jag hatar att behöva vänta på folk, bara för att min idiotmamma inte velat köpa en moped till mig och låtit mig ta kortet, så jag är beroende av alla som faktiskt har moppe och får köra lagligt. Det är därför jag aldrig kommer iväg förrän runt sju åtta då det är för sent för att kunna bada och sola och sånt man inte kan göra på kvällen.
Alltid dessa jävla ursäkter folk alltid ska komma med.
"jag ska bara..."
"ja, men jag var tvungen att göra det här..."
Oh god damn it! Folk vill ha sommar men när den äntligen kommer spenderar dom halva dagen inomhus med att "bara göra det hära" och "jag är tvungen att..."
Jag vet att jag har ett sommarlovskort och gott kan ta mig ställen på egen hand men vad spelar det för roll när alla jag umgås med ändå bara är hemma med moppen och sen ska åka och möta mig där istället.
Som idag, hela dagen har jag väntat på att jess ska komma till haninge så vi kan göra något, jag har velat bada hela dagen men nejdå.
Jag vet att det är pms som pratar just nu men jag bryr mig fan inte, så jävla jobbigt!


Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0