runaway and wish for something better

Mitt liv är helt fucktup just nu, har inte ens rena kläder eller en tandborste. Jag har 55 kr, ett busskort och min mobil. Inte ens ett hem har jag. Alltså, jag är ju uppenbarligen i ett hem nu, men inte i mitt för jag har inget. Najs va?
Mamma kastade ut mig idag.
Och jag tänkte seriöst på att köra en kniv genom halsen. En riktig köttkniv som ligger i översta lådan i köket. Sen jag kom jag på att jag faktiskt har något värt att leva för. Även om det inte verkar som det.
Och ni som trodde att jag var normal och inte hade något att klaga över för min familj bryr sig ju om mig.
Well, BITE ME.


all i want is for you to hold me
and tell me that everything will be alright


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag finns här för dig, vännen.

Jag finns <3

2009-08-13 @ 00:01:05
URL: http://soundofsilence.devote.se
Postat av: Marina

Beccis, herregud.. Du ska aldrig tänka sådär, never! Jag ställer upp för dig, och jag kommer finnas här. visst vår kontakt är inte den bästa, men fan du ska inte behöva må såhär.. Ring om det är något, jag ställer upp!

2009-08-13 @ 01:38:25
URL: http://maalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0