Life less frightening

Uppe med tuppen. Typ.
Igår drog vi och badade, vi fyra liksom. Norrbybadet ftw. Fast jess badade inte så då vare inte så roligt, hon är så feg... (;
Iallafall, vi drog till jess först för att hon skulle byta till jeans och ta en annan tjocktröja och sen åkte vi till mig för att jag skulle byta om, orkade inte dra med kläder dit när jag inte ens bor 5 min med moppen.
När jag väl hade bytt om (hittade typ ingenting, allt var i ikeapåsar!) så drog vi till patric för att han skulle göra nånting, typ byta till jeans eller något. Sen drog vi till skolan, sen till sjöängen och sen drog vi hem. Putte till sig och Adde och jag hem till mig och jess hem till sig.
Att bli väckt runt tio på en lördagsmorgon på sommarlovet tycker jag inte om. Inte alls! Han ska på reggaefestivalen i uppsala eller vart fan den var så han åkte hem för ett tag sen.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, dra och bada med jess när hon väl har vaknat och är klar och så. Det kan ta ett tag. Hahaha.
Aja, skriver när jag har mer att skriva.


Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0