i'm that star up in the sky

Vaknade för 45 minuter sen, helt utslagen, ville bara stänga av mobilen och lägga mig och sova igen. Men en ny dag väntar mig. Ute idrott med vattengympa på rudan är vad som väntar mig, bland annat. Tråkigt! Och vädret ute bidrar inte till entusiasmen. Grått och det regnar lite. Kallt är det säkert också. Om det är sånt här väder senare idag så skippar jag idrotten. Om vi inte får vara inomhus istället det vill säga :)
Har lagt ner kläder iaf, samt mat och ska bara platta luggen och klä på mig tröjor så är jag klar att gå. Och borsta tänderna såklart men det är en självklarhet så det behövs nästan inte sägas.

Kanske skriver mer när jag är i skolan, annars blir det när jag kommit hem. Slutar runt kvart i två idag. Chill!


Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0