i'm getting tired of this

Ni som hatar er mamma för att hon alltid ringer och frågar er när ni kommer hem och vilka ni är med och "gumman, ska jag hämta dig?" osv. Sluta hata vafan! Hon bryr sig iallafall!
Så jävla trött på alla "ååååååh, min mamma är så jobbig!" kommentarer hela tiden. Irriterande som fan. Och innerst inne älskar ni eran mamma mest, även fast ni är 13åriga fjortisar som helst bara hänger i centrum och pushar upp era oexisterande bröst för killar och gamla gubbar.


Imorgon ska jag hem och hämta lite kläder och sånt. Skönt.
Önskar jag kunde komma bort från allt det här och börja om på nytt. Less på det här.
Min mamma ringde mig idag, inte för att jag svarade men ändå. Sen kom smset. "kan du höra av dig eller? blir ju orolig!"
Vill ni gissa hur mycket jag brydde mig på en skala 1-10?
Äh, nu ska jag sova och gråta ner jess' kuddar, men hon förlåter mig säkert...


Istället för att kämpa sjunker hon ner i ett träsk
vad ska hon kämpa för?
Allt är över, hon sluter sina ögon och välkomnar ljuset.


Och när jag mår såhär så är fonky fresh och RMK mina bästa vänner. Jag älskar er.
En spec låt jag alltid älskat kommer i nästa inlägg. Nu ska jag nog sova.

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0