i am special and we all know it

Tjosan. Idag är jag glad!
Vaknade typ halv tolv av alarmet på mobilen och gick upp och duschade för att möta Angelica i gullmars med hennes dricka och skor. Hon ska ju på derbyt idag! Jag vill också!
Runt sex ska jag till sjöängen och träffa alla tjejerna från klassen igen, ja alla förutom Mojja och Fia som inte kommer vara hemma, sucks! Men alla andra kommer vara där iallafall :)
Den stora frågan är bara vad man ska ha på sig, shorts är det det bästa eftersom det kommer vara varmt men tänker bara på alla myggorna, vill inte bli uppäten och mygg, men vill inte heller ha jeans för det kanske bli för varmt. Men nu kom jag på superidén! Tights såklart! Men vad ska man ha till? :p
Fast det är ingen bra idé eftersom man då inte kan sola benen. ÅH vad jag hatar myggor, dom bara förstör allting, vad är dom bra för liksom?!
Död åt alla myggor!

Nu ska jag äta lite choklad och ha ångest!

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0