god morgon, solen skiner

No more bloggskydd. Bra va?
Ska till skolan om cirka 20 minuter, sitter på facebook just nu. Har klätt på mig och allting, ska bara sminka mig och platta luggen så är jag klar.
Idag har jag tillochmed på mig tights! Kommer inte ens ihåg sist jag hade det. Har totalt glömt bort hur skönt det egentligen än. Kommer nog ha det rätt mycket nu i höst. Så skönt och varmt.

Träffade Adde igår, vi såg på Natt på muséet 2 som inte alls var lika bra som jag trodde. Dåligt. Var hemma runt kvart i tolv, och käkade chips till middag. Nyttigt va? Idag åt jag Coca Cola och kexchoklad till frukost. Tur att sommaren är över.
Såg även klart på första avsnittet av True Blood som inte heller var lika bra som jag trodde och hoppades att det skulle vara. Men ska se några avsnitt till innan jag bojkottar det totalt. Christian säger att det är asbra så ska ge det en chans.
Aja, måste göra mig klar nu. Skriver mer i/efter skolan.
Har en lång rast mellan tio i elva till ett. Kommer kanske nånting då.

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0