for fuck sake!

One thing is clear
i wear a halo when
you look at me
but standing from here
you wouldn't say so


Så jävla förbannad nu asså!
GRRRRRRRRRRRR!
Helt otroligt vad min kväll kan förstöras på 10 minuter! SERIÖST?!
Min systers cpdator vägrade spara bilden åt mig så när jag skulle ladda upp den på facebook så var den nowhere to be found, så jag sparade om den typ tusen gånger, i alla olika mappar men inte fan finns den där!
Ja, jag kollar i samma mapp som jag vet att jag sparat den i och Ja den är sparad i JPG. Jag är arg, inte dum!
Och att det ligger en halv chokladkaka bredvid mig hjälper inte alls! Inte ett jävla dugg! Fyfan asså, helt seriöst, över 1000 kcal i en sån! Löjligt, jag mår fan illa nu, så jävla jobbigt!

Och jag vill ha choklad! För som tjej så får man vilja äta choklad hur mycket man vill en gång i månaden, det är en rättighet men att det gör oss feta är fan inte schysst! Jag hatar gud!
Fan vad lätt det måste vara att vara en kille, fan vad bra ni har det!

Just nu är jag så arg att jag bara vill kasta glas och tallrikar i väggen och dampa uuuuuuuuuur!
Stackars er som läser det här, jag tycker synd om er.


Men jag tycker ännu mera synd om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0