en sån där ni vet

Blyg: Kan hända
Smart: Jag har mina stunder
Långsam: Alltid
Stressad: Ibland
Tålmodig: 1 min går bra, sen äre för länge
Öppen: Beror på
Ärlig: Mot dom flesta
Positiv: Ibland
Ansvarsfull: Nja

(VÄNSKAP) JAG HAR:

Svikit en kompis: Inget allvarligt
Förlorat en bästa vän: Ja
Sovit med en tjejkompis: Ja
Pussat en av samma kön: Ja
Slagit en kompis: Ja, fast inte hårt
En kompis som vet allt: Japps
Berättat hemligheter:  Aldrig

(KÄRLEK) JAG HAR:

Blivit sårad:
Ja
Haft/Har stadigt förhållande: Har och haft
Krossat någons hjärta:  Ja
Gett någon ditt hjärta: Ja
Varit otrogen: Ja
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0