Baby, you know i can't erase you from my mind

Jag förlorade stort på Monopol, blev skyldig Keshan runt 28 000 och Angelica slutade säga Min gata efter två tre gånger bara. Där satt jag med ett hus på varje orange gata och blev glad över 1400... Men det spelade ingen roll. Otur i spel - Tur i kärlek. För det är väl så man säger?
Jag la mig i soffan och läste Den jag ville ha av Sheila O'Flanagan. Grymt bra bok.

Idag händer det ingenting, antagligen en till mysig kväll med familjen, Adde ska gibba på io med typ alla killar... Vilket liv, right?
Imorgon fyller min älskade lillebror fyra år. Kalas alltså, med massa barn också säkert. Gaah! I want out! Helt ny skola, men min syster kommer också gå där och det skämtade vi om för någon dag sen.

Angelica: Bäst att ingen är elak mot dig för då kan ju du säga det att "akta er annars kommer min storasyster och slår er, hon går faktiskt i fyran!"
Jag: Ja men det är ju perfekt!

Tjaaaa, vet inte riktigt vad mer jag ska skriva
"So i'll end this with a 'fuck you but have a nice day' "


Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0