allt jag gjort

Så i torsdags tog jag båten till Gotland, hamnade bredvid en skånska som pratade konstant i tre timmar. GOD DAMN IT! Kom fram, mötte adde och resten av hans familj. Åkte till deras lägenhet och typ dog. Sen kommer jag inte ihåg exakt vad vi gjorde men vet att vi gick i spöregn för att äta glass.
På fredagen så åkte vi till Kneippbyn, typ skara sommarland fast typ ändå inte. Badade och åkte Gokart och jag vann mot både Adde och Fille. Ägande eller vadå? Den andra gången körde deras mamma också och jag vann då också, fan vad jag är grym.
På kvällen gick vi ut och åt middag, mysigt.
Ajuste, någon gång under dagen köpte jag vita tygskor från H&M som Filip så fint skitade ner under middagen.
På lördagen så gjorde vi inte mycket heller, hängde bara och så, städade huset och det.

Sen kommer jag inte igår mer vad vi gjorde.... :)
På båten gjorde vi inte heller mycket, gick runt bara och hade tråkigt. Jag och Adde tappade bort resten av familjen och gick runt i minst en timma och hittade dom sedan i vilstolarna.
Kom hem till Adde och gick och la oss.

Sen dess har jag bara varit med Jess, badat och kört moppe och varit med grabsen. Härligt härligt.
Snart ska jag och Jess dra och bada trots att båda två börjar bli förkylda... Ikväll ska vi träffa grabsen har jag bestämt nu för imorgon drar jag till landet.

Och igår köpte jag skönaste tjocktröjan ever! Från h&m's killavdelning, grå hoodie. Galet skön, samt en knallblå bh som också äger... :D

Och jag har fått ett nytt smeknamn. Rickabella, av Oliver 3år. Så nu har jag många namn att svara till.
Rebecca, becca, bex, beccis, barn, beccisbarn, äss, rickabella.

Har inget mer att skriva.

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0