21 aug

Jag måste lära mig att tvätta oftare. Väntar alltid tills dagen då jag använder mitt sista par rena trosor innan jag tvättar. This needs to change!

Fredag - awesome. Ingen dricka - sucks. Bästa människorna - awesome. Inget att göra - sucks.

ooooooooooooh :D
Herman is back in business! :D
Pratar med jess nu och hon säger att håkan har lagat honom, yay!


Min dag kan inte bli bättre!
Dagen började med att jag somnade i duschen, dock inte så bra men ändå. Sen till skolan med nästbästa klassen. Sen subway, kyckling och ost macka. Awesome.
Mötte Angelica och fick min laddare till mobilen samt 100g choklad. Fetto men ändå. Det hjälper lite mot the pain.

Aja, inte mycket mer att skriva. Pratar med Jess i tel men hon pratar typ med Mojja... Men iaf. Sen ska vi dra till trånkan för att möta grabbarna som just nu är på oasen med matte och henke om jag inte har helt fel.


Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0