whoopelle

Tjosan.
Idag har jag varit med Mojja och Jessica, vi hade ingen skola idag, var komplediga pga igår, NAJS. Sen skulle dom till pasterian och käka så dom släppte av mig hemma för att jag också skulle käka, har däremot inte gjort det, åt en macka bara men ska äta mat snart, finns däremot inget hemma att käka, inget jag vill ha iaf.
Senare ska vi till trångsund och fira valborg och så, vet inte om det blir dricka eller så, alla har ju fixat men vi har ingen att vara hos, matte är ensam hemma men tror inte det. Vet faktiskt inte. Annars blir det hos Mojja och Jessica, vi får se.

Jag och Jessica låg ute och solade i typ två timmar och tror ni inte att mina shorts satt högre än vad dom skulle eller? Har en rand nu typ en halv decimeter över där den ska vara, inte snyggt! Grr, måste fixa det imorgon om det blir sol.
Har inget mer vettigt att skriva, kanske fixar lite mat.

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0