vad är jag utan dig?

You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down down


Ofta man får säga så i en låt? Alltså, dom censurerar you typ She lick my lollipop. Löljigt om jag får säga vad jag tycker. Hmm.
Min syster kom iallafall hem typ nyss, nu är hon i duschen sen ska vi se på Buffy, eftersom det är det enda jag har på min data som kom med text - norsk, dansk, finsk, svensk och engelsk. Jag har engelsk eller ingen alls men hon vill ha svensk så jag får väl stå ut, haha.
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra efter skolan, men i skolan kommer jag få en utskällning eller dylikt av min svenskalärare, har inte gjort uppgiften, vi ska se en film och läsa en bok ( samma bok som film ) och sedan prata om den inför klassen, jämföra och shit men vi har inte fått några kriterier eller riktlinjer så jag vette fan hur man ska göra. Höhö.


Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0