sum41 och allmänt prat

So am I still waiting for this world to stop hating.

Vi var ju som sagt hos mormor i solna idag. Riktigt mysigt och jättegod mat så det var härligt. Fick även 100 kronor och väldigt mycket choklad, precis vad jag behöver. Hon klagade iaf inte på mina leggings, hon tyckte dom var fina.

Tja, vad mer?
Just nu pratar jag i tel med Jessica, vi spelar musik för varandra och så skrattar vi åt playahead, haha. Imorgon ska jag typ vara med Jessica (som vanligt), hon ska sola och jag ska nog köpa en hårfärg, ska göra mitt hår lite ljusare tror jag, för som det är nu så blir det typ rävfärgat i vissa ljus, inte najs.
Har nog inget mer att skriva just nu, är fortfarande helt deppig men försöker ta mig ur det. Tack bästavän för att du alltid finns där, du är mitt ljus i mörkret!

Rebecca

Kommentarer
Postat av: Jessica

ååh sum41 var längesen.. :)



puss!

2009-04-13 @ 02:21:40
URL: http://jjjjjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0